preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 
Eugen Kvaternik
Natjecanja

Knjižnica

Oznaka eSafety

Vijesti

Kako računala uče i vide?

Ovaj  scenarij poučavanja pomoći će učenicima da nauče kako  funkcionira umjetna inteligencija.  Stvaranjem modela strojnog učenja na platformi Teachable Machine i izradom igre u Scratch Labu, učenici će upoznati osnovne tehnike  umjetne inteligencije -  strojno učenje i računalni vid na  zanimljiv i zabavan način.

CILJEVI UČENJA

  • upoznati se s računalnim  vidom kao tehnikom  umjetne inteligencije 
  • upoznati   strojno učenje kao tehniku  umjetne inteligencije 
  • razviti  vještine suradnje, komunikacije i kreativnosti
  • stvoriti  modele strojnog učenja za upotrebu u svakodnevnom životu
  • stvoriti računalne igre na temelju računalnog vida u Scratchu

DOBNA SKUPINA: Od 8 do 11 godina

UKUPNO TRAJANJE: 2 sata i 18 minuta

Detaljnu pripremu za izvođenje ovog scenarija učenja pronaći ćete na ovoj poveznici.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dalia Kager   datum: 25. 5. 2022.

Tražilica



Raspored autobusa

Raspored zvona

     


Informacije

Jelovnici

 


Vijeće učenika


Daroviti/ Zadruga

 


Moto i vizija škole

    


Projekti

Projekt Drvokod


Popis udžbenika

Školski list


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 1. 2010.

Ukupno: 1183117
Ovaj mjesec: 7401
Ovaj tjedan: 1499
Danas: 166




preskoči na navigaciju