preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Eugen Kvaternik
 

Projekt Drvokod

Oznaka eSafety

eTwinning 2022./2023.

Haydi, zeka oyunu oynayalim! (Let’s play intelligence game!)

Dokazana je činjenica da društvene igre povećavaju razinu IQ-a, posebno kod djece. Učenje igranjem neophodno je u obrazovanju. Cilj projekta je stvoriti zabavno okruženje za učenje pomoću igara inteligencije za naše učenike koji borave kod kuće zbog pandemije. Proces učenja korz zabavu također pridonosi njihovom akademskom uspjehu. Primijećeno je da umne igre poboljšavaju vještine učenika u rješavanju problema kao i kreativno i kritičko razmišljanje. Prekomjerno korištenje tehnologije i snižavanje dobi učenika koji tehnologiju koriste, donijeli su mnoge probleme u zdravstvenom, socijalnom i obrazovnom smislu. Ovim se projektom kod djece poboljšavaju značajke poput socijalnog razvoja, razmišljanja, rješavanja problema, analize, interpretacije, sinteze i komunikacijskih vještina.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dalia Kager   datum: 15. 12. 2020.

Tražilica



Raspored autobusa

Raspored zvona


Informacije

 

 

 

 

VREMENIK NATJECANJA 2022.-2023.


 


 


Popis udžbenika

Školski list


Moto i vizija škole

    


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 1. 2010.

Ukupno: 1010053
Ovaj mjesec: 2321
Ovaj tjedan: 965
Danas: 202




preskoči na navigaciju