Eugen Kvaternik

Oznaka eSafety

Korisne stranice

Maturalac

Naši osmaši i ove godine išli su na maturalac... Dok su 8a i 8b bili u Dubrovniku, 8cde išli su u Istru.

Maturalno putovanje Istrom: 8c, d i e razreda u vremenu od 14.9. do 17.9.. Mjesta koja smo posjetili: ROČ, HUM, MOTOVUN, PULA, POREČ, NP BRIJUNI, RAŠA.

U pratnji je išlo 6 nastavnika: S. Čudić, N. Grgurević, M. Bittner, J. Dobrić, M. Mačinko i V. Godinić.
Album se nalazi na lokaciji:

Dojmovi iz Dubrovnika su tu,a fotografije pogledajte u albumu:

PUTOVANJE AKAČA I BEKAČA

Ujutro sam čuo zvuk alarma.Odmah sam iskočio iz kreveta, jer sam znao da uskoro krećemo na maturalac. Sve sam spremio noć prije. Obukao sam se, oprao zube, umio se i bio sam spreman za pokret. Krenuli smo i došli pred školu, moja mama i ja. Kada smo došli, sve je bilo puno roditelja i osjećalo se uzbuđenje u zraku. Svi su bili sretni, zabrinuti, ali i tužni u isto vrijeme. Došli smo do busa, spremili putne torbe i kofere u autobus i krenuli. Put je bio dugačak.Usput smo stali u Splitu.Tamo smo prošli kroz Dioklecijanovu palaču i dirali sv. Grguru nožni prst. Kad je sve bilo gotovo, nastavili smo svoj put do Orebića. Dok smo se približavali našoj vili, svi smo se derali od sreće. Došli smo do vile i bili smo opčinjeni ljepotom koju smo vidjeli. Vila je bila smještena na brdu, okružena vinogradima. Pogled je bio prekrasan. Samo more i otoci u daljini. Upoznali smo vlasnika vile Antonija, upravitelja hotela Senu i ostale djelatnike. Krenuli smo prema sobama, ključevi su bili podijeljeni. Ja sam bio u sobi s Antonijom,Tomislavom i Filipom. Naša je soba bila super. Svi smo trčali jedni drugima u sobu da vidimo kakve su. Raspakirali smo se i čekali večeru. Hrana je bila prekrasna i prefina  i ja sam većinu svoga vremena provodio u kuhinji s tetom kuharicom. Poslije večere, dobili smo svoje obećano noćno kupanje. I to je bio svršetak prvoga dana. Drugi dan smo se digli u sedam sati i otišli na doručak. Poslije doručka krenuli smo u Dubrovnik. Put je bio dosta dug. Gledali smo zidine Dubrovnika i šetali starim gradom. Poslije razgledavanja grada, otišli smo na ručak u hotel koji se zvao Babin kuk. Lijepo smo se najeli i otišli na kupanac na plaži. Na plaži smo se super zabavljali, plivali, ronili, skakali. Vratili smo se baš kad je večera počela.Večerali smo,odmorili se i krenuli u disco. Tamo smo birali misicu i mistera. Bili su to Patricija i Dalić. I došao je kraj našeg  drugog dana. Treći dan smo se digli u osam sati. Išli smo na doručak. Najeli smo se i krenuli na Korčulu. Putovali smo brodom i bilo je lijepo. Kada smo došli, naš vodič nas je dočekao. Počeo je pričati o povijesti predivnog grada Korčule. Poslije smo imali puno slobodnog vremena za kupovanje raznih stvarčica za naše roditelje.Vratili smo se u Orebić u vrijeme ručka. Najeli smo se i odmorili i opet krenuli na plažu u  Orebiću. Lijepo smo se iskupali i gledali Franjin slavni skok na glavu.Bili smo veseli i puno smo se smijali. Vratili smo se u vrijeme večere.Večerali smo i otišli na kupanac u bazenu. Svi izmoreni smo išli spavati jer smo znali da je sutra važan dan. Zadnji dan smo se digli rano jer smo morali krenuti kući. Doručkovali smo i krenuli kući. Seno i teta kuharica su nas ispratili mašući nam bijelom plahtom. Tako su nekada pozdravljali i moreplovce kako bi im poželjeli sretan put. Stali smo u arheološkom muzeju Narona sagrađenom na arheološkom nalazištu. Bilo je jako zanimljivo. Još nam je ostala vožnja lađama po rijeci Neretvi. To je bilo nešto prekrasno. Vozili smo se kroz trsku, šaš i lopoče koji su baš počeli cvasti. Gledali smo nasade mandarina, lubenica, maslina. Ručali smo u restoranu Vila Neretva do koje se može doći samo lađama. Poslije ručka, lađama smo došli došli do autobusa kojim smo krenuli prema Velikoj Gorici. Kada smo došli u Veliku Goricu, svi smo bili sretni, a i neki su se plakali. Roditelji su nas dočekali sretni i veseli. I svi su bili sretni što smo došli živi i zdravi. I to je bilo najljepše putovanje moga života i nikada ga neću zaboraviti.

Tin Vranješ, 8. b

objavio: Maja Mačinko   datum: 13. 9. 2011.

Raspored autobusa

Projekt Drvokod

Popis udžbenika

Školski list

Ispis statistike od 15. 1. 2010.